pondělí 23. července 2012

I love Vienna

V neděli jsem jela do Vídně na památky. Bylo to úžasné, byli jsem v Schonbrunnu. Je to tam strašně krásné a ta zahrada ♥.  Prochodili jsme snad celou Vídeň, potom jsem se samozdřejmě vydali do Pratru :D .
A už nikdy nevlezu do domu hrůzy, bylo to tam super. Přidám vám sem pár fotek :)
A nakonec jsme zašli do úžasné věže Donauturm, vysoké 170 metrů. Je tam úžasná kavárna, která se pomalu otáčí a vy máte krásný výhled na Vídeň. Jediné co mě docela dost naštvalo, že tam nebyli otevřené obchody s oblečením pouze květinářství :D.





Právě tam probíhá nějaký festival a každý večer tam promítají film :)







 Měla uplně nádherné šaty

8 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky:) Vídeň musí být opravdu krásná, chci se tam taky podívat)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky,určitě to tam bylo krásné!A ty nevěstiny šaty-nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo by Vídeň nemiloval! :) Krásné šaty.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky :)

    http://terrrezp.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň že zase otravuju , ale mám na to prostě smůlu ... Měla jsem blog a tam jsme měla už dost pravidelných čtenářů. A pak se tam přestali zobrazovat , tak jsme se odhodlala udělat novej a začít znovu , už se to začolo rozjíždět měla jsem 37 prav. čtenářů ... A zase mi to nějak blbne a ukazuje mi to jen 19 prav. čtenářů .
    Jsem z toho úplně mrzutá !

    Tak tě prosím , jestli by jsi mě nefollowla ještě jednou , co to udělá ...

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. V Schonbrunne som bola iba raz ale je tam naozaj krásne!! :) ešte sa treba pozrieť do Zoo tá je tiež krásna!! :P

    OdpovědětVymazat
  7. Oh wow! Sooo beautiful photos!!! :) You are so pretty, lady! :)

    OdpovědětVymazat